Puterea este efemera, iar betia ei se lasa cu mahmureala crunta. Pornind de la comment-urile postate la materialul “Neimportant! Stoichiciu are permisiul suspendat. Se mai intampla” am tras concluzia ca Cezar Stoichiciu este departe de a fi o persoana iubita din anturajul conducerii Politiei Comunitare Ploiesti. Cam acelasi lucru se poate spune despre Adrian Vaida sau Marius Duta care, in nici un an de zile, au intors institutia cu fundul in sus, inregistrand cele mai slabe rezultate din instoria PCP. De-abia acum se poate spune ca data de infiintare a Politiei Comunitare, respectiv 1 aprilie, este o pacaleala crunta la adresa ploiestenilor. Nu e vina lui Volosevici, ca sa stabilim de la inceput. Cel putin nu in ceea ce il priveste pe Duta, ca acesta i-a fost impus. Daca are o vina este aceea ca a dat credit unor asa-zisi politisti comunitari ca Adrian Vaida sau Cezar Stoichiciu, care confunda institutia pe care ar trebui sa o reprezinte cu onoare, cu propria mosie. Am aflat in urma acelor comment-uri ca distinsul Cezar Stoichiciu a facut o adevarata pasiune pentru un Opel din dotare, luat de la Dibas, prin contract de comodat, cu care se plimba prin cartier ca sa vada vecinii ce sef e el prin zona de care a fost pus sa raspunda. Daca am inteles bine, zona ar fi prin Sud, dar cum n-am dat mare importanta cand ni s-a spus, pentru ca personajul e neinteresant. Sufletisti cum suntem ne-am gadit sa ii mai facem reclama individului care are in sange love-story-ul.
Printre prieteni se descrie modest ca fiind “un barbat la fel ca ceilalti cu bune si rele nici prea-prea nici foarte-foarte care incearca sa faca bine si sa nu lase in urma lui regrete.Ma simt bine in mijlocul oamenilor, imi place sa ma distrez in compania prietenilor si sa ii ajut pe cat posibil”. Asta cu distractia s-ar putea sa ii aduca mari probleme pe viitor, desi nu punem suspendarea permisului pe seama ei.
Problema noastra, asupra careia insistam de fiecare data cand ne aducem aminte de individ este aceea ca Departamentul Achizitii pe care il conduce pare a fi o sursa de distractie. Insistam pe controlul Curtii de Conturi, pentru ca avem informatii ca sunt mari nereguli acolo si cel care raspunde ar putea fi chiar cel care se plimba cu Opelul prin oras, ca am inteles ca in Logan tuseste. Si, cum spunea comentatorul “cristian chirila”, ce ar spune fetele pe care le-ar plimba cu masina autohtona. Probabil i-ar da cu flit, desi se vede ca a lucrat la antebrat vreo 15 ani, ca “Perversul de pe Targu Ocna”. Bravo Cezarica.
Pana la urma ai dreptate. Ce inseamna asta? Ori suntem golani, ori nu suntem?