Take a fresh look at your lifestyle.

Masuri dispuse in urma controlului la Spitalul Judetean. Intra sa vezi care sunt si la ce numar de telefon poti sa reclami neregulile

        In cursul săptămânii trecute Consiliul Judeţean Prahova a constituit o echipă de control, coordonată de Administratorul Public al Judeţului Prahova,  doamna Fabioara Ionescu,  pentru a verifica o serie de aspecte din activitatea  Spitalului Judeţean  de Urgenţă Ploieşti semnalate în presa locală, cele mai multe articole referindu-se la lipsa unor medicamente şi materiale sanitare.

        Plecând de la aspectele evidenţiate de analiza chestionarelor completate de pacienţi, s-a verificat prin sondaj modul de asigurare a tratamentului medicamentos în secţia de Diabet şi Boli de nutriţie, constandu-se că au fost prescrise medicamente ce nu au putut fi eliberate pentru că nu existau, la momentul respectiv, în farmacia spitalului (Algocalmin, Ketonal), pacienţii fiind nevoiţi să le procure personal.

       Echipa de control a mai verificat modul  de distribuire a hranei către pacienţi, activitatea de evaluare şi triaj la nivelul UPU, precum şi condiţiile igienico-sanitare din mai multe secţii     (Ortopedie, Chirurgie I şi II).

        În urma acestor verificări şi a discuţiilor purtate cu personalul administrativ şi medical au fost stabilite următoarele măsuri:

-informarea pacienţilor/aparţinătorilor cu privire la dreptul de a deconta toate cheltuiele suportate pe perioada spitalizării şi modaliatea în care aceasta se poate efectua, sub semnătura de luare la cunoştinţă;

-solicitările venite din partea personalului, în vederea procurării de către pacienţi a diferitelor materiale sau medicamente, să fie făcute în scris, sub semnătură, pentru aputea fi evitate eventualele abuzuri;

-comunicarea către pacienţi şi aparţinători a timpului de aşteptare în funcţie de codul de urgenţă primit la evaluare şi a situaţiei urgenţelor din din secţia UPU;

-găsirea unor modalităţi de intensificare a operaţiunilor de dezinsecţie derulate la nivelul unităţii;

-remedierea tuturor deficienţelor constatate la instalaţiile electrice şi sanitare, în vederea asigurării unui grad sporit de confort al pacienţilor;

-înlocuirea urgenţă a întregului cazarmament deteriorat şi uzat peste măsură (saltele, lenjerii de pat, etc.);

-concluziile  şi recomandările formulate în urma analizării formularelor privind gradul de satisfacţie al pacienţilor, să fie discutate în Consiliul de administraţie pentru identificarea de măsuri;

-organizarea gestiunilor de materiale şi alimente conform reglementărilor legale în vigoare şi conducerea la zi a evidenţelor primare (Fişe de magazie);

-întocmirea, aprobarea şi folosirea unor reţetare specifice consumurilor colective în prepararea  zilnică a hranei destinate pacienţilor, în funcţie de dietă;

-identificarea de soluţii privind asigurarea unor stocuri tampon de alimente, medicamente şi materiale sanitare.

Pentru a veni în sprijinul pacienţilor  a fost înfiinţată o linie telefonică directă, unde se pot face sugestii, zilnic între  orele 8.00 – 16.00, la numărul: 0244.530.950.

 


APRECIAZĂ ARTICOLUL !
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy