Universitatea Sheffield organizează în data de 8 aprilie 2014, începand cu ora 10:00, în Sala Senatului a Universității București, workshop-ul de marketing „Understanding consumers by studying lifestyle”.
Workshop-ul, dedicat studenților care au participat de-a lungul timpului la concursul de dezbateri „Dezbate România”, abordează teme precum analizarea modului de viață curent al oamenilor și utilizarea informațiilor obținute în acest fel pentru realizarea strategiilor de promovare. În cadrul acestui seminar vor fi abordate subiecte care pot fi aplicate majorității consumatorilor și vor fi furnizate instrumente care pot fi utilizate în înțelegerea modului de viață și a obiceiurilor de achiziție și consum.
Seminarul va fi susținut de Chris Liassides, profesor al University of Sheffield International Faculty, care predă în cadrul programului de masterat Marketing, Advertising și PR, pe care Universitatea Sheffield îl oferă la București, în parteneriat cu SNSPA.
Acest seminar se adesează studenților din cadrul concursului „Dezbate România”, organizat de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României, însă participarea este deschisă tuturor celor interesați. Înscrierile se fac pe www.fundatiadanvoiculescu.ro.