Observ de aproape un an, cel putin, cum toti cei din juru meu, apropiati sau dusmani, imi subestimeaza concomitent si inteligenta si capacitatea de intuitie. De cele mai multe ori ii las in plata Domnului sa-si duca satisfactiile minore la rang de vanitate, dar am inceput sa ma cam plictisesc sa fiu intelegator si sa constat ca bunul simt imi este luat drept prostie. Imi propun ca de azi inainte sa calc peste cei care indraznesc sa mai faca greselile pe care le-am mentionat.
Am primit astazi, de la Sindicatul RATP un mail in care mi e sugereaza ca exista o eroare in articolul in care invocam demisia doamnei Iancovici din functia de lider al personalului TESA din RATP. Dupa cum veti vedea mai jos, Ion Misca- liderul de sindicat confirma ceea ce am sustinut in articolul cu pricina, numai ca vrea sa induca ideea ca demisia nu a fost data la data aparitiei articolului, ci pe 27.09.2012. Il anunt pe domnul Misca Ion ca demisia este efectiva din momentul in care a fost aprobata si ar fi trebuit sa stie asta, nu sa se faca de ras trimitand acest mail. Asa cum am spus, demisia este consemnata cu data de 2 octombrie 2012, data la care a aparut si articolul postat la ora 10:41 care, poate, a urgentat lucrurile sa intre in normalitate. Poate eram mai convins de onestitatea d-ului Misca, daca ar fi cerut demisia d-nei Iancovici cel tarziu in ziua in care sotul acesteia si-a depus candidatura. Orgoliul doamnei Iancovici a fost atins, iar primul care a sarit sa-l bandajeze a fost Ion Misca. Sa mai spun ca pe surse am aflat ca dupa vizita reprezentantilor RAR si ARR de azi, Cristian Iancovici care citise articolul a facut o ancheta interna ca sa vada daca e asa cum am scris, intrebadu-se de unde tot aflu tot ce MISCA in RATP. Daca directorul a luat atitudine pentru sotia sa, asa cum era si normal, pot sa ma gandesc ca i-a dat ordin lui Misca Ion sa trimita mail-ul? Desi, acum directoreasa, doamna Iancovici ar fi putut avea tupeul sa ii ordone si ea liderului de sindicat sa-i „repereze” onoarea.
Am pretentia ca sunt un fin cunoscator al psihologiei umane si intuiesc rationamentul comportamentului uman in orice situatie, dupa ani de experienta in presa si in relatile interumane. Ion Misca a fost obligat de conducere sa trimita adresa de mai jos. El personal nu avea niciun motiv sa se simta ofensat de corectitudinea articolului si a reactionat la comanda. Asadar, sindicatul a trecut in barca …conducerii si de-acum incolo, stiut fiind ca vine restructuarea, angajatii RATP sa nu se astepte ca liderii lor sa se lupte pentru ei, ca sa ramana cu locurile de munca actuale. Asa cum am spus, Badescu vrea falimentarea RATP, iar unealta cea mai buna este Cristan Iancovici, care e dispus sa riste pentru o functie efemera, considerand ca ii este asigurat spatele. Acum, sindicatul s-a dat si el de partea conducerii. Dovezile sunt clare, pe langa mail-ul de mai jos. Bonurile de masa au fost anulate de Iancovici, iar sindicatul a tacut, traseul 222 a fost anulat si dat la firma privata DST in timp ce RATP pierde circa 45.000 de lei pe luna, oamenii sunt amenintati ca sa isi dea demisia, iar Ion Misca… nimic.
Dezamagire totala fata de acest sindicat si mi-e mila de angajatii RATP pe care ii asteapta vremuri grele.
Iata ce contine mail-ul:
„In atentia d-lui Eugen Cristescu
Urmare a articolelor aparute in editorialul dvs. referitoare la d-na Iancovici Ana, Sindicatul Transportatorilor din Ploiesti va aduce la cunostinta ca demisia d-nei Iancovici Ana din functia de Lider Nucleu T.E.A. a fost primita la data de 27.09.2012, inregistrata la secretariatul STP cu numarul 398/27.09.2012 si discutata in sedinta Consiliului Sindical din data de 02.10.2012.
Presedinte Sindicat
Misca Ion”