Blocarea rotilor autoturismelor stationate sau parcate neregulamentar a devenit o afacere cu adevarat profitabila pentru SGU Ploiesti. Cu toate ca de aceasta problema nu se ocupa decat patru inspectori , respectiv patru soferi, in ultimele zece luni angajatii SGU au reusit sa aduca incasari la buget de aproximativ 650.000 de lei, la un numar de peste 6000 de autoturisme blocate. Intr-o adevarata vanatoare dupa soferii indisciplinati care blocheaza traficul, fie din inconstienta, fie din lipsa evidenta a locurilor de parcare, angajatii SGU responsabili de acest segment au primit prime in valoare de 10% din valoarea incasarilor rezultate in urma blocarii rorilor. Cu toate ca au existat intodeauna si soferi nemultumiti, precum si inspectori SGU care au mai abuzat de atributiile ce le-au fost date, mai nou conducerea institutiei se gandeste serios la introducerea unui nou tarif pentru ridicarea autoturismelor parcate neregulamentar. In momentul de fata, tariful actual de ridicare al masinilor este de 208 lei, propunerea de ajustarea a pretului de catre SGU situandu-se undeva la 450 de lei. Daca aceste propuneri se vor materializa, buni de plata vor fi si soferii autoturismelor care platesc locuri de parcare in parcarile cu plata, dar care stationeaza mai mult decat este inscris pe biletul taiat de taxator. Si in cazul in care nu primim respectivul bilet, ce ne facem domnule Donald? Cu cat va veti amenda angajatii in acest caz? Nu avem parcari suficiente, raportat la numarul de autoturisme, avem promisiuni de parcari subterane, supraetajate, se doreste introducerea abonamentelor pentru locurile de parcare la sume exorbitante, iar acum se intentioneaza si dublarea acestei taxe. Ca la noi la nimeni!