Inainte de toate, ca sa nu vexez pe cineva cu limbajul folosit, imi cer scuze, desi nu e cazul, pentru ca pierd din timpul meu, din nervii mei, ca sa demosntrez niste lucruri evidente. Astfel, m-am saturat sa vad, cum toti imbecilii, unii chiar bine pregatiti profesional, se gasesc sa interpreteze legile care vin in sprijinul cetateanului, dupa bunul lor plac( Legea 544/2001, OG 27/2002. Legea 52/2003). In virtutea functiilor pe care le detin, acestia au nesimtirea sa raspunda dupa ureche, sfidand cetateanul care le cere o informatie. In virtutea lipsei lor de bun simt sau a lacunelor legate de legile mentionate isi permit sa protejeze animite persoane din sfera lor de intersese. Asa s-a intamplat cu Oana Iacob, secretarul primariei Ploiesti, care il protejeaza pe incompatibilul Radu Socoleanu. Asa se intampla, mai nou, cu managerul comercial Ioana Iliescu si directorul de comunicare, Ana Icatoiu. Ambele s-au pus de-a curmezisul la o cerere conform Legii 544/2001, in care solicitam informatii despre datoriile pe care le inregistreaza asociatiile de proprietari din Ploiesti, la Dalkia dar, in mod special 13 dintre ele. Cu vreo doi ani in urma ii solicitam o sponsorizare pentru Alianta pentru Drepturile Omului din Romania d-nei Ana Icatoiu, iar domnia sa se plangea ca exista o datorie imensa de la asociatiile de proprietari, daca retin bine, undeva la 3 milioane de euro. N-am insistat.
Insa, acum, insist, pentru ca eu consider ca demersul meu vine in sprijinul Dalkia, pentru a arata care sunt acele asociatii datoare, ce datorii au si cine sunt admnistratorii( ADMINISTRATORUL)… care se fac vinovati de acest disconfort creat oamenilor de buna credinta care achita plata serviciilor oferite de Dalkia. Acestia sunt nevoiti nevoiti sa suporte consecintele incompetentei celor care gestioneaza relatia cu serviciile publice intr-o asociatie, conform Legii 230/2007, respectiv administratorii. Pe timpul domnului Ion Stan, datornicii erau trecuti in articolele din ziarul UAP, ba chiar administratorii care furasera sume importante. Acum, nu se poate sa primim o informatie legata de datoria unei asociatii sau alta, pentru ca se opun, in mod evident, desi n-ar avea niciun argument legal, cele doua cucoane.
Ziele urmatoare o sa va spun si care sunt asociatiile pentru care am cerut lamuriri si cine este administratorul lor, care, consideram noi, ca este protejat, in mod abuziv, de cele doua doamne care conduc SC Dalkia Termo Prahova SRL. Poate din cauza acestui administrator si a relatiei cu Ana Icatoiu si Ioana Iliescu, noi ceilalti ploiesteni avem de suferit pentru ca nu ni s-a distribuit caldura in apartamente. Facem aceasta supozitie pentru ca a fost fortata nota, iar datoriile inregistrate de asociatiile despre care va voi relata cat de curand sunt de oridinul sutelor de milioane. In acest context, administratorul cu pricina ar avea acoperire in fata proprietarilor de buna credinta, carora li se inchide gura ca nu s-a distribuit caldura in tot municipiul. Este total atipica reactia Anei Icatoiu si a Ioanei Iliescu, pentru ca interesul lor este sa distribuie caldura ca sa faca profit, iar ele trag de timp, invocand prevederile HG 425/1994. Nu vrem sa facem o afirmatie eronata, pentru ca vrem sa verificam inainte, dar din datele noastre, saptamana trecuta au fost trei zile consecutive in care temperaturile au fost sub 10 grade Celsius. Pana atunci, va invit sa cititi raspunsul trimis pe mail de Ana Icatoiu, referitor la cererea despre care va spuneam mai sus, iar dupa aceea puteti citi ce spun legile acestei tari, de care pe cele doua doamne le doare exact in… guma de mestecat!
From: Ana Icatoiu <[email protected]>
To: Eugen Cristescu <[email protected]>
Sent: Tuesday, October 30, 2012 4:39 PM
Subject: RE: Dalkia
Buna ziua,
Va multumesc pentru mesajul Dumneavoastra.
Asa cum am discutat ieri, precizez din nou faptul ca avem un contract comercial incheiat cu asociatiile de proprietari la care faceti referinta, motiv pentru care nu avem dreptul de a divulga informatii despre respectivul client catre terti ce nu sunt parte contractuala.
Asa cum fara indoiala stiti de ani de zile, Dalkia are o politica transparenta si constanta vizavi de clientii sai ce au dificultati in ceea ce priveste plata energiei termice consumate: clientii cu datorii sunt invitati la reuniuni de conciliere, in urma carora se semneaza un acord scris prin care clientul respectiv isi recunoaste datoria si se angajeaza sa o achite intr-un termen stabilit impreuna cu noi, cu conditia, evident, sa achite la timp facturile curente.
Inca de la semnarea contractului de concesiune cu Judetul Prahova si Municipiul Ploiesti, aceasta politica comerciala a societatii noastre – in cadrul careia ne-am sprijinit intotdeauna pe Primaria Ploiesti, Regia de Servicii Publice si UAP Prahova – s-a dovedit a fi una de succes, in interesul ploiestenilor si al serviciului public pe care il asiguram.
Acestea sunt informatiile pe care vi le putem pune la dispozitie. Mai departe, sunteti evident liber sa actionati asa cum credeti de cuviinta.
Cele bune,
Ana-Maria Icatoiu
Iata ce spun doua dintre legile invocate in preamblulul articolului. In ceea ce priveste „transprenta” invocata in mail ii transmitem d-nei Icatoiu ca mai are mult de invatat la acest capitol, pana sa foloseasca acest termen in deplinul spirt al proprietatii lui.
OG 27 2002 actualizată privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor
Art. 2
În sensul prezentei ordonanţe, prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice.
N.R.- A nu se uita ca SC Dalkia Termo Prahova are trei actionari, respectiv Consiliul Judetean Prahova, Primaria Ploeisti si SC Dalkia Romania SRL, fapt ce o face a fi societatea comerciala de interes local. Urmatoarea cerere va fi conform OG 27/2002.
Legea 544/2001, privind liberul acces la informatiile de interes public
Art. 2
In sensul prezentei legi:
a) prin autoritate sau institutie publica se intelege orice autoritate ori institutie publica ce utilizeaza sau administreaza resurse financiare publice, orice regie autonoma, companie nationala, precum si orice societate comerciala aflata sub autoritatea unei autoritati publice centrale ori locale si la care statul roman sau, dupa caz, o unitate administrativ-teritoriala este actionar unic ori majoritar;
b) prin informatie de interes public se intelege orice informatie care priveste activitatile sau rezulta din activitatile unei autoritati publice sau institutii publice, indiferent de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informatiei;
c) prin informatie cu privire la datele personale se intelege orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila.