Veste proasta pentru consumatorii de pe tot teritoriul tarii. Nu ne referim la consumatorii de droguri ci la beneficiarii de servicii, de produse din comert. Protectia lor este aproape nula sau ramane la latitudinea inspectorilor dezgustati deja, de masurile luate de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Pe surse, cat se poate de credibile, am aflat un lucru inedit pentru o institutie de anvergura si impactul Protectiei Consumatorului. Astfel, inspectorii ANPC din teritoriu au fost somati ori sa predea telefoanele de servici ori sa faca abonamente de 4 euro, pe cheltuiala lor. Asta prespunea ca inspectorii sa plaeasca din buzunarele proprii si asa scazute cu 25% cel putin, iar mai marii de la Bucuresti sa faca punctaje la firmele de telefonie sis a achizitioneze pentru ei telefoane sofisticate. Ca doar nu suntem toti tampiti sa credem ca un inspector OPC vorbeste doar de 4 euro. Din informatiile noastre, putem spune cu certitudine ca la Prahova, niciun inspector OPC nu mai are telefon de service, nici macar directorul institutiei. Acum toti inspectorii functioneaza cu telefoanele personale.
Am putea crede, daca am fi cretini, ca mai marii ANPC au avut in cap ca astfel se elimina interventiile, tentatiile sau orice alcteva care ar pune intr-o lumina proasta institutia. Dar nu suntem cretini.
Asta nici macar saracie nu mai e, daca un organ de control al calitatii, precum OPC, nu isi mai poate permite sa aiba telefoane de serviciu.
PS Profesionistii care vor sa preia stirea sa aiba decenta sa citeze sursa. Daca nu vi se pare interesanta treceti, lin, peste ea.