Mare scandal joia trecuta la RATP. Mai exact, cu o zi inainte s-a luat decizia de a incarca fier vechi si a fi dus la Pleasa pentru a se obtine un pret bun pe el. Daca nu intelegeti de ce la Pleasa nu va putem explica, pentru ca din cate stiam, RATP avea contract cu REMAT, dar se pare ca s-a reorientat. Din pacate, s-a reorientat prost, pentru ca SC Muller Guttenbrunn Recycling SRL a gasit de cuviinta sa inceapa/ continue colaborarea cu o teapa de zile mari. S-a incarcat o cantitate de doua tone de fier vechi o data, din alt sector 400 kg, iar din magazie inca 100 kg. A doua zi s-a aflat ca greutatea totala cantarita intr-o maniera poprie de catre cei de la SC Muller Guttenbrunn Recycling SRL care au „topit” in acte o gramada de fier vechi, recunoscand o achizite de 780 kg din care s-au scazut 10 kg impuritati. Astfel, din 2,5 tone s-au evaporat circa 1,8. „ Au invocat ca nu le-a mers cantarul, ca n-au avut curent. Au mai cantarit o data si, din cate am inteles, a ramas sa mai plateasca inca o tona. Ce sa contesti cand n-ai fost de fatga?”, ne-a spus Stefan Olteanu, una dintre persoanele care s-au ocupat de aceasta tranzactie cu fier vechi. Se pare ca joi dimineata scandalul pe aceasta tema era in toi, fapt care a condus la o atitudine din partea directorului Cristian Iancovici. Nu intelegem de ce a fost reziliat contractul cu REMAT dar, daca asta e maniera de lucru sau, mai degraba de cantarire si plata a celor de la Pleasa, atunci alegerea este una proasta. Prin aceasta tranzactie cu cei de la Pleasa, s-au pierdut vreo 800 de kilograme de fier vechi. Dar are balta peste, nu-i asa?
Ne punem intrebarea ce se va intampla cu cele circa 200 de tone( 200.000 kg) de sine de tramvai care vor fi demontate si vandute ca fier vechi de indata de ce va incepe proiectul de reabilitate .