Asa cum v-am promis, neregulile din cadrul celei mai mari companii de distributie si transport din judetul nostru, Aquila, continua sa tina capul de afis al anchetelor demarate in cadrul publicatiei noastre. Nu am facut o pasiune pentru directorii Aquila, ba dimpotriva, insa atitudinea si profesionalismul acestora ne face sa ne punem mari semne de intrebare. Va spuneam in ultimul material faptul ca unul dintre soferi, Constantin Gabriel, a depus o cerere prin care solicita sa i se puna la dispozitie copiile xerox ale bonurilor de motorina sau desfasuratoarele cu alimentarile facute la benzinariile Mol si Shell, in vederea solutionarii problemelor legate de deficitul de motorina, care de-altfel i-a fost imputata din salariu, inainte de finalizarea cercetarilor. Initial, Constantin Gabriel a primit prin Posta o scrisoare recomandata unde i se explica faptul ca alimentase cateva sute de litri de motorina, in luna noiembrie, anul trecut, la o benzinarie Mol din Arad. Paradoxal, in acea perioada soferul se afla in Dortmund. In momentul in care a mers la Aquila sa ceara explicatii, un alt director Sorin Hoffman i-a explicat ca aceasta motorina lipsa, dateaza inca din luna septembrie a anului trecut cand soferul se intorsese din comunitate. Cu toate acestea, la vremea aceea, la intoarcerea din comunitate, soferul nu a fost depistat cu nicio neregula, ba chiar si-a primit salariul intreg. Nu avem mari pretentii este adevarat, dar o sa punem intrebarea cat mai simplu ca oamenii de la conducerea Aquila sa fie in stare sa raspunda: Daca deficitul de combustibil provenea din luna septembrie a anului trecut de ce nu i-a fost imputat la vremea aceea si cum a mai fost lasat soferul sa plece din nou in comunitate daca la ultima cursa inregistrase nereguli? Povestea este cusuta cu ata alba…la fel si gura celor care in ultima perioada le tot cerem explicatii, iar ei aleg sa nu comenteze…