Am primit pe pagina de Facebook a publicatiei noastre o reclamatie la adresa AFI Palace Ploiesti, care gazduieste in incinta sa magazinul House, de unde clienta nemultuimita ne-a semnalat cele de mai jos. Poate n-ar fi rau ca inspectorii Oficiului pentru Protectia Consumatorilor sa faca o incursiune in cotidian, mai exact la House, pentru a verifica produsele scoase la vanzare pentru a nu se mai afla si altii in situatia persoanei care ne-a semnalat acest caz.
„Daca doriti sa postati poate nu isi mai iau si altii teapa!
As avea o intrebare pentru cei de la AFI Palace Ploiesti de ce acepta toate firmele de 2 lei in mall gen House Ploiesti de unde mi-am cumparat luna aceasta un tricou surpriza a fost mare cand azi mi-am intins minunatul tricou pe sarma si am remarcat ca sa rupt din cauza materialului foarte bun!”
Pentru mai multe detalii, inspectorii care se vor sesiza, pot accesa contul https://www.facebook.com/catalina.e.dragan?fref=ts