Nici astazi nu ii putem rata pe deja faimosii reprezentantii ai companiei Aquila. Nu putem face acest lucru in conditiile in care, zilnic, suntem contactati de oameni care ne cer ajutorul si mai vin cu alte noutati legate de directorii firmei si de modul in care inteleg acestia sa se poarte cu angajatii. Prin urmare am discutat astazi cu domnul Hentu Gica, soferul despre care scriam la sfarsitul saptamanii trecute ca este plecat in comunitate, a inaintat demisia si nu i s-a aprobat. Culmea, desi cu o zi inainte i se spusese ca trebuie sa stea pana la sfarsitul lunii aprilie pentru ca nu pot trimite pe nimeni dupa dansul, imediat dupa ce noi am facut public acest lucru a fost adus in tara. Este adevarat, cazul acestui domn este mai fericit, situatia materiala este mai buna decat a celorlalti soferi asa ca astazi a hotarat sa isi dea demisia fara a mai astepta alte explicatii. ” Nu mai stau doamna. Nu mai are sens. Cu cine sa vorbesc? Cu Dragomir? Un arogant care nu sta de vorba cu noi. Eu nu am nevoie sa imi explice ei nimic. Eu stiu ca nu am furat. Si mai stiu ca nici colegul meu a carui masina am preluat-o eu, Constantin Gabriel, nu a furat un litru de motorina de la ei. Au trimis un om cu mine in comunitate sa faca consumul masinii. E mult mai mare decat cel care i l-au calculat dansului. I-a adus cineva asta la cunostinta? Nimeni! Cum sa recunoasca ei asa ceva? Eu mi-am permis sa imi dau demisia si sa plec, dar sunt oameni care traiesc doar din banii de la Aquila. Daca puteti ajutati-i ca sunt vai de ei saracii”. Un alt sofer intors de curand din comunitate este si Duran Alin, angajat al firmei Aquila de noua luni. Are de primit 700 de euro pe luna februarie si alti 1085 pe luna martie. Nimeni nu ii da nicio explicatie, doar ca a depasit kilometrii. Nimeni nu sta sa discute cu el, ce sens are…banii i-au oprit. Numai ca acest sofer nu isi permite sa se resemneze cu acest gand. Are acasa o sotie care nu lucreaza si un copil mic. Ce sa spuna familiei domnilor directori de la Aquila? Ca a depasit kilometrii? Cat putea sa depaseasaca? Daca ne aducem bine aminte in primele si singurele discutii cu domnul director Selaru acesta ne spunea ca soferii sunt intotdeauna monitorizati prin GPS. Si acum? Nu a reusit nimeni sa detecteze prin acest sistem ca soferul in cauza periodic face niste kilometrii in plus? Probabil ca nici nu era asta problema, dar trebuie invocat un motiv cand opresti salariul unui om pe doua luni de zile. Ati lasat problema cu furtul de motorina (ar fi fost deja prea mult) si ati gasit o alta strategie. Nu este nicio problema. O sa va combatem de fiecare data cand este cazul fiecare justificare, mai mult sau mai putin plauzibila. Asa ca, daca oricum treaba nu va sinchisiti sa o faceti chinuiti-va sa faceti o lista cu motive pe care sa le mai expuneti angajatilor cand vin sa va ceara drepturile.
Nici astazi nu ii putem rata pe deja faimosii reprezentantii ai companiei Aquila. Nu putem face acest lucru in conditiile in care, zilnic, suntem contactati de oameni care ne cer ajutorul si mai vin cu alte noutati legate de directorii firmei si de modul in care inteleg acestia sa se poarte cu angajatii. Prin urmare am discutat astazi cu domnul Hentu Gica, soferul despre care scriam la sfarsitul saptamanii trecute ca este plecat in comunitate, a inaintat demisia si nu i s-a aprobat. Culmea, desi cu o zi inainte i se spusese ca trebuie sa stea pana la sfarsitul lunii aprilie pentru ca nu pot trimite pe nimeni dupa dansul, imediat dupa ce noi am facut public acest lucru a fost adus in tara. Este adevarat, cazul acestui domn este mai fericit, situatia materiala este mai buna decat a celorlalti soferi asa ca astazi a hotarat sa isi dea demisia fara a mai astepta alte explicatii. ” Nu mai stau doamna. Nu mai are sens. Cu cine sa vorbesc? Cu Dragomir? Un arogant care nu sta de vorba cu noi. Eu nu am nevoie sa imi explice ei nimic. Eu stiu ca nu am furat. Si mai stiu ca nici colegul meu a carui masina am preluat-o eu, Constantin Gabriel, nu a furat un litru de motorina de la ei. Au trimis un om cu mine in comunitate sa faca consumul masinii. E mult mai mare decat cel care i l-au calculat dansului. I-a adus cineva asta la cunostinta? Nimeni! Cum sa recunoasca ei asa ceva? Eu mi-am permis sa imi dau demisia si sa plec, dar sunt oameni care traiesc doar din banii de la Aquila. Daca puteti ajutati-i ca sunt vai de ei saracii”. Un alt sofer intors de curand din comunitate este si Duran Alin, angajat al firmei Aquila de noua luni. Are de primit 700 de euro pe luna februarie si alti 1085 pe luna martie. Nimeni nu ii da nicio explicatie, doar ca a depasit kilometrii. Nimeni nu sta sa discute cu el, ce sens are…banii i-au oprit. Numai ca acest sofer nu isi permite sa se resemneze cu acest gand. Are acasa o sotie care nu lucreaza si un copil mic. Ce sa spuna familiei domnilor directori de la Aquila? Ca a depasit kilometrii? Cat putea sa depaseasaca? Daca ne aducem bine aminte in primele si singurele discutii cu domnul director Selaru acesta ne spunea ca soferii sunt intotdeauna monitorizati prin GPS. Si acum? Nu a reusit nimeni sa detecteze prin acest sistem ca soferul in cauza periodic face niste kilometrii in plus? Probabil ca nici nu era asta problema, dar trebuie invocat un motiv cand opresti salariul unui om pe doua luni de zile. Ati lasat problema cu furtul de motorina (ar fi fost deja prea mult) si ati gasit o alta strategie. Nu este nicio problema. O sa va combatem de fiecare data cand este cazul fiecare justificare, mai mult sau mai putin plauzibila. Asa ca, daca oricum treaba nu va sinchisiti sa o faceti chinuiti-va sa faceti o lista cu motive pe care sa le mai expuneti angajatilor cand vin sa va ceara drepturile.