Nu de putine ori ne-a fost dat sa ne „rupem” la propriu autoturismele in gropile lasate de Apa Nova in urma diverselor lucrari. Pe langa faptul ca dureaza foarte mult, si de cele mai multe ori a fost nevoie de unele restrictii de circulatie, nici macar dupa finalizarea lucrarilor, cei de la Apa Nova nu au bunul simt sa repare ce au stricat. Protocoalele semnate in anul 2011 cu Apa Nova și Dalkia Termo Prahova, prin care refacerea si asfaltarea carosabilului dupa interventiile celor doi operatori reveneau administrației locale, au fost desfiintate prin hotarare de Consiliu Local. Desi initial, in mandatul lui Andrei Volosevici, protocolul ar fi trebuit sa vina in sprijinul cetatenilor, in motivarea hotararii de desfiintare s-a aratat ca numarul mare de lucrari executate de Apa Nova Ploiesti si Dalkia, in decursul unui an, pentru realizarea bransamentelor de apa, racordurilor la canalizare şi a reabilitarilor la reteaua de termoficare s-a constatat ca toate costurile de refacere a carosabilului cu beton si asfalt s-au ridicat la valori foarte mari, ceea ce a grevat bugetul local. De asemenea, aplicarea protocolului a condus la crearea unor dificultati in urmarirea refacerii zonelor afectate de lucrari, deoarece contractul nu s-a mai desfasurat intre S.C. Apa Nova Ploiesti S.R.L şi constructor, ci intre detinatorul de retea municipiul Ploiesti si constructor. De asemenea s-au constatat intarzieri in ceea ce priveste refacerea carosabilului cu beton si asfalt, prin interpunerea municipiului Ploiesti in contractul dintre detinatorul de retea si constructor. Totodata, daca sunt situatii de depasire a termenului de executie a lucrărilor solicitate de detinătorii de retele, apar si dificultati majore in aplicarea sanctiunilor. Acestea au fost motivele pentru care propunerea de desfiintare a protocolului a fost aprobata cu majoritate de voturi de catre consilierii locali la inceputul mandatului lui Badescu. Mai exact, in momentul de fata, raspunderea pentru refacerea carosabilului distrus apartine in excluzivitate societatii Apa Nova Ploiesti. Numai ca acest lucru nu se prea intampla. Si o sa luam exemplu strada Vintileanca. Aici, pe data de 20 martie, a.c Apa Nova Ploiesti a demarat o serie de lucrari de inlocuire rame si gratare la gurile de scurgere. Cu toate ca lucrarule au fost finalizate dupa numai zece zile, astazi la trecerea a mai bine de doua luni, gropile rezultate in urma lucrarilor nu au fost astupate. In urma acestei probleme am rugat reprezentantii Apa Nova Ploiesti sa ne formuleze un raspuns oficial.
„Conform solicitarii dumneavoastra, va trimit raspunsul Apa Nova Ploiesti.
In zona indicata de dumneavostra, confom imaginii transmise, Apa Nova Ploiesti nu a avut interventii.
Apa Nova a efectuat lucrari la doua guri de scurgere din proximitate si, la finalizarea lor, carosabilul a fost adus la cota.
In fotografia transmisa este vorba despre un capac de canalizare, nu despre o gura de scurgere, iar problema este una de asfaltare, aceasta fiind realizata de Primaria Municipiului Ploiesti in anii anteriori”.
Cu stima,
Madalina IOAN
Responsabil Comunicare Adjunct
Responsabil Comunicare Adjunct
Cu toate ca celor de la Apa Nova Ploiesti nu le-am trimis decat una dintre fotografii, iar dansii ne-au asigurat ca in urma lucrarilor, carosabilul a fost adus la cota, iar asfaltarea gropilor din jurul gurii de canal nu intra in atributiile APA NOVA, intrucat nu au efectuat lucrari in acea zona, iata ca nici gurile de scurgere despre care se pomeneste in comunicatul primit nu arata tocmai bine.