• Ultimele
Pe 22 aprilie transportatorii iau cu asalt Piața Victoriei

Pe 22 aprilie transportatorii iau cu asalt Piața Victoriei

27 martie 2010
Comunicat ADOR// Se impune demisia conducerii IPJ Prahova și declanșarea unui audit intern după femicidul din Lipănești

Petiție ADOR// Cerem imperativ primarului și consilierilor locali, pentru cetățenii Ploieștiului, finalizarea urgentă a investițiilor din termoficare și implicit scăderea tarifului la gigacalorie 

13 octombrie 2025
Ultimatum pentru clasa politică din partea SLTP … Ori salvați TCE, ori băgați Ploieștiul în colaps

Ultimatum pentru clasa politică din partea SLTP … Ori salvați TCE, ori băgați Ploieștiul în colaps

8 octombrie 2025
Nu mai sunt bani pentru cultură, dar miliarde pentru arme și contracte sunt

Nu mai sunt bani pentru cultură, dar miliarde pentru arme și contracte sunt

8 octombrie 2025
TCE Ploiești între haos și ilegalitate. „Optimizarea” care taie salarii, ignoră legea și pune în pericol angajații

TCE PLoiești// Salarii în tranșe, piese de frână de pe jos… așa arată transportul public din Ploiești

8 octombrie 2025
Derogarea rușinii// Primarul Ploieștiului cere voie să nu plătească datoriile RASP către Apele Române și pasează responsabilitatea. De ce „fosta RASP”?

Derogarea rușinii// Primarul Ploieștiului cere voie să nu plătească datoriile RASP către Apele Române și pasează responsabilitatea. De ce „fosta RASP”?

7 octombrie 2025
Ursula von der Leyen, din nou sub presiune în Parlamentul European. Două moțiuni de cenzură în mai puțin de trei luni

Ursula von der Leyen, din nou sub presiune în Parlamentul European. Două moțiuni de cenzură în mai puțin de trei luni

6 octombrie 2025
5 octombrie 2001// Începutul unei misiuni pe viață: siguranța pe munte

5 octombrie 2001// Începutul unei misiuni pe viață: siguranța pe munte

5 octombrie 2025
Nae Alecsandri întreabă: „CL nu a făcut rectificarea, deci ce treabă are Primăria?”. Intransigent răspunde!

Nae Alecsandri întreabă: „CL nu a făcut rectificarea, deci ce treabă are Primăria?”. Intransigent răspunde!

3 octombrie 2025
Anca Manu propune un centru de permanență medicală și investiții urbane prin fonduri europene – inițiative prezentate în Consiliul Local Ploiești

Anca Manu propune un centru de permanență medicală și investiții urbane prin fonduri europene – inițiative prezentate în Consiliul Local Ploiești

3 octombrie 2025
Legea veghează, dar ITM minte. Constantin Stoica demisia după incendiul de la Tătărani pentru ce ai spus în spațiul public

Legea veghează, dar ITM minte. Constantin Stoica demisia după incendiul de la Tătărani pentru ce ai spus în spațiul public

1 octombrie 2025
Drifturi pe asfalt, derapaje în Primărie. Unde s-a ascuns transparența la Marea Finală RoDrift 2025?

Drifturi pe asfalt, derapaje în Primărie. Unde s-a ascuns transparența la Marea Finală RoDrift 2025?

1 octombrie 2025
TCE Ploiești între haos și ilegalitate. „Optimizarea” care taie salarii, ignoră legea și pune în pericol angajații

Pe surse// TCE Ploiești, la un pas de colaps sau cum s-a pierdut eșalonarea ANAF și ce urmează pentru transportul public

29 septembrie 2025
  • Despre noi
  • Parteneri
  • Publicitate
  • Contact
marți, 14 octombrie 2025
  • Login
Fără rezultate
Vezi toate rezultatele
Intransigent
  • Acasă
  • AIR
    • Anchete
    • Interviu
    • Reportaj
  • Dezvoltare
    • Dezvoltare personala
    • Dezvoltare spirituala
  • Actualitate
  • Life
    • Adolescent
    • Culinar
    • Life&Style
    • Sanatate
  • Mapamond
    • Diaspora
    • Politica Externa
    • U E
  • MEDIA
    • Stiri
    • Administratie
    • Economic
    • Politic
    • Revista Presei
    • Social
    • Sport
    • Diverse
    • PE
  • Pamflet
  • Utile
    • Anunturi
    • Comunicate
  • Petiții
  • Acasă
  • AIR
    • Anchete
    • Interviu
    • Reportaj
  • Dezvoltare
    • Dezvoltare personala
    • Dezvoltare spirituala
  • Actualitate
  • Life
    • Adolescent
    • Culinar
    • Life&Style
    • Sanatate
  • Mapamond
    • Diaspora
    • Politica Externa
    • U E
  • MEDIA
    • Stiri
    • Administratie
    • Economic
    • Politic
    • Revista Presei
    • Social
    • Sport
    • Diverse
    • PE
  • Pamflet
  • Utile
    • Anunturi
    • Comunicate
  • Petiții
Fără rezultate
Vezi toate rezultatele
Intransigent
Fără rezultate
Vezi toate rezultatele

Pe 22 aprilie transportatorii iau cu asalt Piața Victoriei

Acasă MEDIA Stiri
27 martie 2010
Pe 22 aprilie transportatorii iau cu asalt Piața Victoriei

Bucuresti, 27 martie 2010

            Comunicat de presa 

            

                 “ Abuzurile grave ale conducerii Ministerului Transporturilor si

Infrastructurii au continuat joi 25 martie 2010, cind a fost pus pe masa Comisiei de dialog social si avizat proiectul de O.U.G. privind unele masuri pentru intarirea controlului in scopul combaterii transporturilor ilicite de persoane, fara respectarea prevederilor legale”.

                   Conducerea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, ignora prevederile legale facand abuzuri grave, introducand pe ordinea de zi a C.D.S. si avizand  proiectul de O.U.G., promis de prim-ministru Emil Boc C.O.T.A.R.-ului, o asa zisa “confederatie a transportatorilor” recent infiintata, care a facut presiune asupra guvernului in urma cu 10 zile.

                  Aceasta “confederatie patronala” reprezinta un “grup de interese” restrans al unor firme personale al celor care se erijeaza in reprezentantii acesteia, cel putin pe linia scolilor de soferi, care scoli desi nu au nicio legatura cu transportatorii rutieri se doreste introducerea lor intr-o lege a transportatorilor.

                  Conform Legii nr.52/2003  privind transparenta decizionala in autoritatile publice, orice proiect de act normativ respecta unele termene legale stabilite, respectiv sa fie anuntat cu cel putin 30 de zile inainte de supunerea dezbaterii publice si avizare, afisarea pe site-ul initiatorului timp de 10 zile, perioada in care se primesc propuneri de la persoanele fizice si juridice interesate, care sa fie communicate partenerilor de dialog social, cu cel putin 4 zile inainte de prezentarea in C.D.S.

                  In ziua de 25 martie 2010, ora 10.00, cand a inceput sedinta C.D.S., subsemnatul, membru titular in C.D.S.- M.T.I. inca nu primisem proiectul respectiv, urmand sa-l primesc exact in momentul punerii in discutie, bineinteles, ca am acordat un vot negativ, deoarece contine anumite prevederi ilegale.

                  La punctul I. O.U.G. nr.109/2005 privind pransporturile rutiere (unde eronat au fost introduse scolile de soferi) se modifica si se completeaza:

                  2. La alineatul (4) al art. 48-14 s-a introdus “instructorul de pregatire practica, poate fi autorizat numai daca a fost angajat cel putin 3 ani cu norma intreaga sau a activat cel putin 6 ani ca instructor auto atestat, in cadrul scolilor autorizate…..”

                  In momentul de fata se executa de catre M.T.I. sentinta civila, definitiva nr. 275/17.12.2010 a Curtii de Apel Ploiesti, care a suspendat prevederile dispozitiilor art.4, lit.”g”(3 ani activat ca  angajat cu norma intreaga) si art.6. lit.”f” din O.M.T.I. nr.1019/2009, care reprezinta “normele” Legii nr.218/2009, care a modificat  si completat O.U.G.nr.74/2008 si aceasta la randul ei O.U.G. nr.109/2005.

                  Curtea de Apel Prahova a inaintat dosarul respectiv la Curtea Constitutionala pentru anularea  din Legea nr.218/2009 a “celor 3 ani activat ca angajat cu norma intreaga”, prevedere introdusa la Comisia pentru industrii si sevicii din Camera Deputatilor de deputatii Aurelia Vasile si Cornel Pieptea, ajutati de fostul deputat Ioan Bivolaru, acum consilier in aceeasi comisie, care reprezinta “oamenii” M.T.I. si a “grupului de interese”, aratat  mai sus.

                  Conditionarea “celor 3 ani angajat cu norma intreaga”, incalca  prevederile Legii nr.200/2004 privind  recunoasterea diplomelor si calificarilor profesionale pentru profesiile reglementate din Romania, unde la art.18 se precizeaza, ca “experienta profesionala nu poate depasi 2 ani”.

                  De asemenea, incalca si prevederile Codului Muncii aprobat prin Legea nr.53/2003, care nu impune obligativitatea angajarii cu “norma intreaga”, existind posibilitatea angajarii cu timp partial.

                  4. La art 57-4 s-a introdus un nou alineat (1-1) care stabileste un cuantum al amenzii “de la 10.000 lei la 15.000 de lei,  pentru persoana fizica sau juridica, care…”

                  Stabilirea unui astfel cuantum este insuportabil intr-un stat de drept cum se pretinde a fi Romania, intr-o perioada de recesiune financiara si nu se justifica, pentru “autorizatie suspendata, anulata, retrasa, expirata sau declarata pierduta, dupa caz.”

                  5. La art. 62 s-a introdus un nou alineat (1-1), care “suspenda dreptul de utilizare a autovehiculului prin retinerea placutelor de inmatriculare si a certificatului de inmatriculare, aplicandu-se si sanctiunea contraventionala corespunzatoare.”

                  6. La alineatele 2,3 si 4 ale art. 62 se modifica astfel:

                   “(3) Placutele de inmatriculare impreuna cu certificatul de inmatriculare  ……. se suspenda pe o perioada de 6 luni….”

                  La cele doua puncte (5 si 6) prin introducerea prevederilor respective se incalca dreptul de proprietate si folosinta al unor bunuri, in cazul de fata vehiculul (masina) proprietate privata al unei persoane  fizice (instructor auto autorizat), care este proprietatea intregii familii si care in afara programului de instruire, trebuie sa beneficieze de folosinta acestuia toti membrii familiei.

                  Consideram, ca interzicerea dreptului de folosinta timp de 6 luni a unei masini proprietate privata, pentru care proprietarul a platit taxe, impozite si asigurari anuale este o masura antidemocratica, anticonstitutionala, deci ilegala.

                  De asemenea, M.T.I. prin  Autoritatea Rutiera Romana  incalca prevederile O.U.G. nr.44/2008, care reglementeaza inregistrarea si autorizarea persoanelor fizice autorizate – P.F.A., nepermitind instructorilor auto autorizati, care au independenta fiscala, evidenta si documente contabile proprii, si isi desfasoara activitatea, platind impozite conform Codului Fiscal, sa incaseze c/v prestatiei de pregatire practica  a persoanelor in vederea  obtinerii permisului de conducere.

                  Aceasta interzicere este tot “manevra” asa ziselor “grupuri de interese”in “combinatie” cu M.T.I.-A.R.R., sa incaseze scolile de soferi ale acestora sumele, ce se cuvin instructorilor auto autorizati, deci este o “inginerie financiara”.

                  M.T.I.-A.R.R. intervine in relatile contractuale dintre doua entitati juridice, care contracte sunt confidentiale, incalcand prevederile legale in vigoare.

                  Avand in vedere, “abuzurile” aratate si “nemultumirile” membrilor sai,  A.N.I.A.R. va solicita Primariei Capitalei organizarea unei “manifestatii de protest” in perioada 22-27 aprilie a.c., alaturandu-se astfel, protestului initiat si anuntat de F.O.R.T. si impreuna sa nu cedam “grupurilor de interese”.

                  Pe data de 22 aprilie a.c. se vor alatura miilor de camioane, microbuze,  autocare, taxiuri ale membrilor F.O.R.T. si 2000 de masini de “SCOALA”, autoturisme, autobuze si camioane, apartinand membrilor A.N.I.A.R. din toata tara, care se vor deplasa pe itinerarul stabilit, catre Piata Victoriei, avand  acelasi scop comun de a face curatenie cu sprijinul guvernului in “mafia” “grupurilor de interese” din transporturile rutiere si scolile de soferi din Romania.

 

                  Dumitru MARCIULESCU

                  Presedinte A.N.I.A.R.

Te rugăm să distribui și dacă îți place să dai Like acestui articol!

DistribuieTweet

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește și

Târgul de Toamnă aduce tradiția și savoarea sezonului în inima Ploieștiului
Stiri

Târgul de Toamnă aduce tradiția și savoarea sezonului în inima Ploieștiului

23 septembrie 2025
Revenire surpriză la DSP după o scurtă escală la Consiliul Județean Prahova
Stiri

Revenire surpriză la DSP după o scurtă escală la Consiliul Județean Prahova

18 august 2025
Exclusiv// Greva japoneză paralizează transportul public din 20 de orașe! Sindicatele trag un semnal de alarmă dur Guvernului și primarilor din România
Stiri

Exclusiv// Greva japoneză paralizează transportul public din 20 de orașe! Sindicatele trag un semnal de alarmă dur Guvernului și primarilor din România

27 iulie 2025
Operatorul de salubritate a început programul de ecologizare a platformelor de gunoi în Ploiești
Stiri

Operatorul de salubritate a început programul de ecologizare a platformelor de gunoi în Ploiești

8 martie 2025
Acuzații de grup infracțional organizat și trădare în contextul alegerilor prezidențiale: Plângere penală depusă împotriva liderilor politici și instituțiilor-cheie din România
Stiri

Acuzații de grup infracțional organizat și trădare în contextul alegerilor prezidențiale: Plângere penală depusă împotriva liderilor politici și instituțiilor-cheie din România

1 decembrie 2024
Ciclonul Ashley se apropie de România: Avertizări meteo de vreme severă și schimbări bruște de temperatură
Stiri

Ciclonul Ashley se apropie de România: Avertizări meteo de vreme severă și schimbări bruște de temperatură

27 septembrie 2024
Când nimeni nu e interesat de cineva, statul  român eșuează în fiecare zi. Lipsa de solidaritate și reacție printre cauzele principale
Editorial

Presa plătită versus presa independentă: cine mai servește adevărul?

4 august 2025

AIR

  • Toate
  • Anchete
  • Interviu
  • Reportaj
Derogarea rușinii// Primarul Ploieștiului cere voie să nu plătească datoriile RASP către Apele Române și pasează responsabilitatea. De ce „fosta RASP”?
Anchete

Derogarea rușinii// Primarul Ploieștiului cere voie să nu plătească datoriile RASP către Apele Române și pasează responsabilitatea. De ce „fosta RASP”?

de Costin Cristescu
7 octombrie 2025
0

Ploieștiul nu mai e doar un oraș prins între crize și promisiuni politice. Este, mai degrabă, un pacient pe masa...

Nae Alecsandri întreabă: „CL nu a făcut rectificarea, deci ce treabă are Primăria?”. Intransigent răspunde!

Nae Alecsandri întreabă: „CL nu a făcut rectificarea, deci ce treabă are Primăria?”. Intransigent răspunde!

3 octombrie 2025
Legea veghează, dar ITM minte. Constantin Stoica demisia după incendiul de la Tătărani pentru ce ai spus în spațiul public

Legea veghează, dar ITM minte. Constantin Stoica demisia după incendiul de la Tătărani pentru ce ai spus în spațiul public

1 octombrie 2025
Drifturi pe asfalt, derapaje în Primărie. Unde s-a ascuns transparența la Marea Finală RoDrift 2025?

Drifturi pe asfalt, derapaje în Primărie. Unde s-a ascuns transparența la Marea Finală RoDrift 2025?

1 octombrie 2025
Întrebări publice adresate conducerii Filarmonicii „Paul Constantinescu” din Ploiești conform Legii 544/2001, pe mail, așa cum îi place lui Vlad Mateescu

Simfonia abuzului sau cum a devenit Filarmonica “Paul Constantinescu” instrument politic pe bani publici

26 septembrie 2025
#AmoriCari – atunci când România se unește cu Italia și literatura devine scut împotriva violenței invizibile

#AmoriCari – atunci când România se unește cu Italia și literatura devine scut împotriva violenței invizibile

26 septembrie 2025

© 2023 Intransigent.ro

Bine ai revenit!

Loghează-te mai jos în cont

Ai uitat parola?

Recuperează parola

Te rugăm să introduci username sau email pentru a reseta parola

Intră
Fără rezultate
Vezi toate rezultatele
  • Acasă
  • AIR
    • Anchete
    • Interviu
    • Reportaj
  • Dezvoltare
    • Dezvoltare personala
    • Dezvoltare spirituala
  • Actualitate
  • Life
    • Adolescent
    • Culinar
    • Life&Style
    • Sanatate
  • Mapamond
    • Diaspora
    • Politica Externa
    • U E
  • MEDIA
    • Stiri
    • Administratie
    • Economic
    • Politic
    • Revista Presei
    • Social
    • Sport
    • Diverse
    • PE
  • Pamflet
  • Utile
    • Anunturi
    • Comunicate
  • Petiții

© 2023 Intransigent.ro