Take a fresh look at your lifestyle.

Sponsori impostori// Dragos Patraru s-a dat sponsor la concertul Phoenix, iar el a fost un amarat de partener media. Intra sa vezi cati bani a incasat Phoenix la…concertul umanitar

Am asteptat mai bine de o luna raspunsul primariei legat de concertul umanitar Phoenix, care s-a vrut a atrage fonduri pentru Noul Spital de Pediatrie fantoma. Curiozitatea nu este doar una jurnalistica, ci si una civica. A trecut aproape un an de cand Petrom a sponsorizat primaria cu impozanta cladire din central Ploiestiului. Pentru ca eram sigur ca prietenia cu primarul pe care il pupa in fund creeaza facilitati jurnalistilor care se cred onesti, am incercat sa aflu, in primul rand, cu ce sume au sponsorizat cei care se regaseau afisele pompoase.

Sponsorii care se regaseau pe afise au fost: publicatiile  Altphel( Dragos Patraru), Incomod.ph(George Stanciu), Republicanul(Iulian Badescu), Restaurantul Bocaccio( George Stanciu) si SGU( Donald Constantin). Astfel, modul intentionat in care s-a indus ideea sponsorilor pe afise, nu este justificat in planul faptelor, pentru ca exista o confuzie in termeni, care jigneste cititorul. In primul rand ne referim la confuzia dintre “partener media”( n.r.- se incheie un contract de promovare a actiunii) si sponsor ce prevede incheierea unui contract care atrage fonduri sau servicii.

Dupa cum veti vedea mai jos, din raspunsurile vicepresedintelui Fundatiei Copiii Nostri,Marcel Apostolescu, confuzia intre termeni este clara si intentionata, pentru a promova, de fapt, publicatiile respective, adica publicatiile de casa ale primarului.

 Altphel( Dragos Patraru), Incomod.ph(George Stanciu), Republicanul(Iulian Badescu) “au fost parteneri media implicați voluntar în susținerea evenimentului “. Restaurantul Bocaccio se incadreaza la categoria sponsori, dar SGU nu, pentru ca, in calitate de administrator avea obligatia de a presta serviciile aferente organizarii si functionarii concertului.

Adevaratul si singurul sponsor este Vodafone, care a virat in contul fundatiei suma de 35.000 de euro, la care se adauga 284.050 lei(67.930 euro), incasati din vanzarea biletelor. Numarul invitatiilor a fost 3.150. Aici ar mai fi de spus ceva. La nicio campanile umanitara din lume nu se acorda invitatii, la niciuna. Pentru ca scopul acestei campanii, oracare ar fi ea, este acela de a colecta fonduri in vederea indeplinirii obiectivului pentru care a fost organizata. Inca o data vedem limitele acestei administratii.

Mai spunem doar atat: sa le fie rusine celor care s-au dat sponsori nefiind in aceasta situatie, profitand de un scop nobil care a vizat copiii si sanatatea lor. Iata raspunsul oficial:

De la _

Fundația „Copiii Noștri” Ploiești _

In atenția Domnului Eugen Cristescu,

Director publicație Incomodph.ro

Stimate Domnule Director,

Urmare a solicitării Dumneavoastră, vă aducem la cunoștință următoarele:

 

I.1 _ Incomodph.ro : 
Ce suma s-a incasat in urma Concertului Extraordinar Phoenix, organizat in data de 31 mai 2013, de catre primaria Ploiesti, pentru strangerea de fonduri pentru Noul Spital de Pediatrie, de catre Fundatia Copiii Nostri?

 

răspuns 1 _ 284.050 lei.

 

I.2 _ Incomodph.ro :

2. Va rugam sa ne transmiteti, punctual, valorile sonsorizarilor efectuate de : Vodafone, Restaurantul Boccacio, publicatiile Incomod.ph, Altphel, Republicanul si SGU PLoiesti.

 

răspuns 2 _

 

Vodafone _ 35.000  euro _ echivalent în lei _

 

Restaurantul Boccacio _ a suportat benevol cheltuielile de protocol ocazionate de organizarea și desfășurarea evenimentului, constând în:  gustări reci și calde, fructe, apa minerală plată și carbogazoasă, cafea etc. pentru componenții formațiilor artistice care au susținut spectacolul și pentru echipele  show support services (electricieni, sunetiști, operatori video etc.) _


publicatiile Incomod.ph, Altphel, Republicanul_ au fost parteneri media implicați voluntar în susținerea evenimentului _

 

SGU Ploiești _ în calitate de administrator al stadionului, a asigurat, prin personalul specializat propriu, furnizarea de utilități și prestarea serviciilor specifice pentru desfășurarea evenimentului _

 

I.3 _ Incomodph.ro :

Cu ce sume au fost remunerati artistii?

 

răspuns 3 _

 

Phoenix _ 17.500 euro _

Grigore Leșe _ 6.000 euro _

Bucium _ 1.500 euro _

 

I.4 _ Incomodph.ro :

Cate invitatii au fost acordate, cate bilete au fost achizitionate?

 

răspuns 4 _

 

bilete vândute _ 5.681 buc. _

invitații _ gratuități _ 3.150.

cu deosebită stimă,

Marcel Apostolescu,
vicepreședinte

 

 


APRECIAZĂ ARTICOLUL !
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More

Privacy & Cookies Policy